Zadzwoń: +48 22 798 00 04

Zespół

Nasza firma jest alternatywnym rozwiązaniem dla zakupów w wielkich sieciach meblowych, gdzie Państwa zamówienie to tylko kolejny numerek w systemie, handlowcy pracują w zawodzie maks 2 lata i doradzają Państwu według podręcznika. W tego typu sklepach Państwa kontakt z handlowcem kończy się w dniu zamówienia, a sprawę przejmuje anonimowa „Pani z biura”.

 

Nasz personel to ludzie, których pasją jest meblarstwo oraz urządzanie wnętrz. Każdy z nas pracuje w zawodzie minimum 10 lat, w tym czasie wiele doświadczyliśmy i dzięki temu więcej się nauczyliśmy, a skutkuje to tym, że się nie mylimy, nie ściemniamy i nie tracimy Państwa cennego czasu.

 

U nas nie są Państwo „numerkiem w systemie”, ale Naszym Klientem, z którym usiądziemy przy kawie, wysłuchamy potrzeb oraz oczekiwań i doradzimy od serca. U nas będą Państwo mieli swojego handlowca - opiekuna, który będzie zawsze dostępny pod telefonem, mailem lub na miejscu w salonie.

 

Ważna jest również nasza praca „za kulisami”. Wiemy jak magazynować Państwa meble, wiemy jak je przewozić i ekspresowo wnosić do mieszkania. Wiemy również jak tych mebli nie uszkadzać i umiemy je szanować.



Trzon Firmy

*Pierwszy Plan - Bożena Jabłońska (założyciel), Piotr Jabłoński i Konrad Boniecki (kierownik i zastęca kierownika Galerii... sami nie wiedzą który jest który :-)

*Drugi Plan - Marta Dymkowska (wsparcie prawne), Marcin i Jacek Cegielscy (szefowie ekipy transportowej "Intrans")

Dochodzenie do perfekcji zajęło nam "tylko" jakieś 20 lat :-)